fredag den 11. april 2014

Vores dejligste lille niece...



 ... har en super dygtig mor, som både syr og hækler og laver mange andre kreative ting. Hun laver bare de fineste ting! Så jeg blev ret beæret, da hun sendte mig de her billeder, hvor hun har hæklet en vest til baby ud fra opskriften på bloggen. Hun har lavet lidt ændringer i den. F.eks. er den hæklet i stangmasker og på nål 3, så der er slået hhv. 55 masker op til rygstykket og 18 masker over skulderen. Kanten rundt er hæklet i krebsemasker i samme farve som vesten.



På ryggen har hun tilføjet en lille hjertedetalje. Jeg synes, den er blevet virkelig sød! Bemærk også lige den fine kjole under vesten, som også er hjemmesyet! Hvis du også har lyst til at prøve kræfter med den nemme opskrift, kan den findes lige her. Man er også velkommen til at linke eller sende mig et billede på mail af resultatet, så lægger jeg det op på bloggen til inspiration for andre.


Her kommer lige lidt flere billeder af vesten uden baby (som er 4 mdr.) farven er lidt misvisende pga. lyset:






1 kommentar:

  1. Hvor er det et skønt sæt hun har lavet...

    Den vest er virkelig sød på

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...